Загальна мета:
сприяння формуванню ціннісного ставлення до норм службової етики; висвітлення питань щодо прогресивного і успішного досвіду країн-членів ЄС у запровадженні стандартів етичної поведінки; формування уявлень про цінності як невід'ємний компонент ефективного функціонування органу публічної влади.
Цільова група: державні службовці категорії "Б", "В"; посадові особи місцевого самоврядування IV-VII категорії посад.
Структура програми:
Тема 1. Службова етика та етикет публічних службовців як важлива складова їх професійної компетентності.
Тема 2. Система цінностей в органах публічної влади.
Тема 3. Імідж публічної особи та органу публічної влади.
Очікувані результати:
За результатами навчання учасники професійного навчання повинні демонструвати:
знання
- правових засад дотримання етичних норм поведінки у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування, й - прирівняних до них осіб;
- особливостей існування системи цінностей в органах публічної влади;
уміння
- узгоджувати власні та організаційні цінності;
- співпрацювати та налагоджувати партнерську взаємодію в органі публічної влади;
навички
- дотримання концепції та правил організаційної культури органу публічної влади;
- формування позитивного зовнішнього та внутрішнього іміджу публічної особи та органу публічної влади.
Безкоштовно для державних службовців - працівників місцевих органів виконавчої влади та посадових осіб місцевого самоврядування Запорізької області.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м. Запоріжжя, вул. Шкільна, буд. 1
Запорізька
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет