Мета навчальної програми.
Удосконалення комплексу компетентностей, публічного службовця, спрямованого на підвищення ефективності діяльності організації в умовах безперервних змін. Формування психологічної готовності до впровадження та сприйняття змін у державній установі.
Структура програми:
1. Зміни в органах державної влади: поняття, класифікація, принципи.
2. Опір змінам і його подолання: теоретико-практичний аспект.
3. Керівництво і лідерство у процесі впровадження змін.
4. Сприйняття змін: самоаналіз та внутрішні ресурси особистості.
Очікувані результати навчання.
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання:
ü теоретичних засад функціонування організацій в умовах безперервних змін;
ü причин, форм прояву та методів подолання опору змінам;
уміння:
ü застосовувати мотиваційні прийоми управління людськими ресурсами в процесі впровадження змін;
ü аналізувати передумови і причини опору змінам та локалізовувати їх;
ü підтримувати зміни;
навички:
ü впровадження змін з урахуванням особливостей функціонування організації;
ü сприйняття змін на різних етапах впровадження.
Гіперпосилання на сторінку провайдера, де розміщено програму: https://center.snau.edu.ua/directions-ua/
За детальною інформацією звертайтеся за телефоном (0542) 70-10-82 або пишіть нам на електронну адресу ipod_snay2015@ukr.net
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва 160
Сумська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет