ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 281 "ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ" КВАЛІФІКАЦІЯ МАГІСТР ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 281 "ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ" КВАЛІФІКАЦІЯ МАГІСТР ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ

Освітньо-професійна програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Напрям:
  • Публічне управління та адміністрування

Опис програми:

1. Профіль освітньо-професійної програми(ОПП)

зі спеціальності 281 - «Публічне управління та адміністрування»

 (за спеціалізацією «Публічне управління та адміністрування»)

1- Загальна інформація

Повна назва закладу вищої освіти та структурного підрозділу

Білоцерківський національний аграрний університет

Економічний факультет

Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналу

Магістр

Магістр публічного управління та адміністрування

Офіційна назва освітньої програми

Публічне правління та адміністрування

Тип диплому та обсяг освітньої програми

Диплом магістра, одиничний, 90 кредитів ЄКТС, термін навчання 1,4 роки

Наявність акредитації

Сертифікат про акредитацію НД 1087159

Цикл/рівень

HPK – 7 рівень, FQ-EHEA – другий цикл, EQFLLL – 7 рівень

Передумови

Наявність ступеня бакалавра

Мова(и) викладання

Українська

Термін дії освітньої програми

1рік 4 місяці

Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньої програми

www.btsau.edu.ua

2 – Мета освітньо-професійної програми

Формування і розвиток нової генерації фахівців публічного управління та адміністрування, шляхом надання поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь, навичок, загальних засад методології наукової і професійної діяльності та інших компетентностей, необхідних для ефективного виконання завдань інноваційного характеру у публічній сфері та бути відповідальними перед суспільством.

3 – Характеристика освітньо-професійної програми

Галузь знань, спеціальність, спеціалізація

28 «Публічне управління та адміністрування»

281 «Публічне управління та адміністрування»

«Публічне управління та адміністрування»

Орієнтація освітньої програми

Освітньо-професійна, прикладна.

Основний фокус освітньої програми та спеціалізації

Програма спрямована на надання фундаментальних знань у сфері управління державними і муніципальними установами, громадськими об’єднаннями та некомерційними організаціями, управління проектами і програмами та усіма видами ресурсів за концепцією e-government. Основний акцент підготовки сфокусовано на здатності фахівців здійснювати дослідницьку та інноваційну діяльність у сфері публічного управління та адміністрування в умовах електронного урядування, розробляти і випроводжати ефективні наукові та організаційні методи і структури управління, спрямовані на вирішення актуальних задач розвитку країни і суспільства.

Особливості програми

Інтегрована підготовка, що поєднує чітку практичну спрямованість навчання на  розвиток професійних компетентностей для здійснення дослідницької та  практичної діяльності у галузі публічного управління та адміністрування.

4 – Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштування

Випускники можуть працювати у центральних органах виконавчої влади, територіальних і місцевих органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, державних і муніципальних установах, інституціях громадянського суспільства, громадських об’єднаннях, некомерційних організаціях, міжнародних неурядових організаціях, міждержавних органах та структурах на посадах, що вимагають вищої економічної освіти. Посади, пов’язані з управлінською діяльністю одиниць інституційних секторів економіки різних форм власності та організаційно-правових форм усіх рівнів, у навчальних закладах, науково-дослідних установах тощо, для самостійного виконання переважно евристичних, консультативних, діагностичних та адміністративних завдань.

Подальше навчання

Продовження освіти: можливість продовження навчання за програмою третього циклу вищої освіти (FQ-EHEA, 8 рівня EQF-LLL та 8 рівня HPK)

5 – Викладання та оцінювання

Викладання та навчання

- організаційні форми: колективне та інтегративне навчання тощо;

- технології навчання: пасивні (пояснювально-ілюстративні: за домінуючими методами та способами навчання); активні (проблемні, ігрові, інтерактивні, проектні, інформаційно-комп’ютерні саморозвивальні, позиційного та контекстного навчання, технологія співпраці тощо)

Оцінювання

Види контролю: поточний, тематичний, періодичний, підсумковий, самоконтроль.

Форми контролю: усне та письмове опитування, захист курсових, лабораторних робіт, тестові завдання, розрахункові роботи, індивідуальні завдання, есе, екзамени, захист дипломної роботи.

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти здійснюється за 100-бальною системою з переведенням у систему оцінок за національною шкалою, а також забезпечення ранжування досягнень за шкалою ЄКТС.

6 – Програмні компетентності

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

Загальні компетентності (ЗК)

ЗК 01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК 02. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.

ЗК 03. Здатність розробляти та управляти проектами.

ЗК 04. Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.

ЗК 05. Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).

ЗК 06. Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.

ЗК 07. Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.

ЗК 08. Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.

ЗК 09. Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.

ЗК 10. Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.

ЗК 11. Здатність управляти різнобічною комунікацією.

ЗК 12. Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.

Фахові компетентності спеціальності (ФК)

ФК 01. Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.

ФК 02. Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.

ФК 03. Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.

ФК 04. Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.

ФК 05. Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.

ФК 06. Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.

ФК 07. Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.

ФК 08. Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.

ФК 09. Здатність організувати систему е-документообігу в організації.

ФК 10. Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.

ФК 11. Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.

ФК 12. Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.

ФК 13. Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.

ФК 14. Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.

ФК 15. Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.

7 – Програмні результати навчання (РН)

 

РН 01. Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.

РН 02. Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.

РН 03. Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.

РН 04. Знати основні засади національної безпеки в межах своєї професійної компетенції.

РН 05. Знати та уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.

РН 06. Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.

РН 07. Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.

РН 08. Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.

РН 09. Уміти попереджати та нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України та визначати напрями розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.

РН 11. Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування

РН 12. У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.

Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.

РН 13. Знати іноземну мову на рівні, який відповідає рівню В2 (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти).

РН 14. Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.

РН 15. Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.

РН 16. Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування

РН 17. Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.

РН 18. Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.

8 – Ресурсне забезпечення реалізації програми

Кадрове забезпечення

Науково-педагогічні працівники, залучені до освітньо-професійної програми, є штатними співробітниками Білоцерківського національного аграрного університету, 100 % з них мають науковий ступінь, вчене звання та підтверджений рівень наукової та професійної активності. 

Формування професійних компетентностей забезпечують 55 % визнаних професіоналів з досвідом роботи за фахом. Значну частину лекцій з навчальних дисциплін освітньої програми проводять науково-педагогічні працівники з науковим ступенем доктора наук та вченим званням професора.

Матеріально-технічне забезпечення

Забезпеченість приміщеннями для проведення навчальних занять становить 11 м2 на одну особу, мультимедійне обладнання налічується у 34 % навчальних аудиторіях і відповідає вимогам.

Наявна вся необхідна соціально-побутова інфраструктура, забезпеченість здобувачів вищої освіти гуртожитком становить 100 %. В університеті наявні 4 локальні комп’ютерні мережі та  19 точок бездротового доступу до мережі Інтернет (користування безлімітне).

Інформаційне та навчально-методичне забезпечення

Офіційний веб-сайт Університету (www.btsau.edu.ua) містить повну інформацію про освітні програми, навчальну, наукову і виховну діяльність, конкретизовано структурні підрозділи, правила прийому, контакти, користувачі сайту мають можливість користуватися усіма наявними ресурсами бібліотеки Білоцерківського національного аграрного університету. Читальні зали бібліотеки у кількості 7 мають 245 місць, всі підключені до мережі Інтернет у вільному доступі. Фонд наукової бібліотеки університету становить 568536 примірників, 19 найменувань друкованих фахових періодичних наукових видань. Є доступ до таких баз даних як Business Communication Quarterly, Topicsin Theoretical Economics, The Forum for Social Economics, National Institute Economic Review, Springer Verlag, Academy of Accounting and Financial Studies Journal, AIEL Series in Labour Economics, Chinese Management Studies, Contemporary Accounting Research, CORPORATE OWNERSHIP AND CONTROL, де здобувачі вищої освіти мають можливість користуватись періодичними фаховими науковими виданнями в електронному варіанті, у тому числі іноземною (англійською) мовою. Електронна бібліотека має програмне забезпечення «УФД-бібліотека».

Навчальні ресурси: користування навчальною літературою, доступ до онлайн-ресурсів; бронювання книг онлайн; доступ до електронних журналів, електронних бібліотечних ресурсів світу, електронного навчального середовища Moodle (teach.btsau.net.ua), наявне  технологічне і матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу.

9 – Академічна мобільність

Національна кредитна мобільність

Індивідуальна академічна мобільність здобувачів вищої освіти, зокрема отримання наукових консультацій, засвоєння додаткових компонентів у рамках виконання освітньої програми, здійснюється згідно договорів про встановлення науково-освітянської співпраці для задоволення потреб розвитку освіти і науки між Білоцерківським національним аграрним університетом та закладами вищої освіти України.

Міжнародна кредитна мобільність

У рамках програми Ерасмус+ на основі двосторонніх договорів між Білоцерківським національним аграрним університетом та вищими навчальними закладами країн-партнерів: зокрема Чеським університетом природничих наук (м. Прага), Словацьким університетом сільського господарства в (м. Нітра),
Університет Афійон Коджатепе (м. Афійон).

Навчання іноземних здобувачів вищої освіти

Відповідно до «Правил прийому до Білоцерківського національного аграрного університету», затвердженими Вченою радою Білоцерківського національного аграрного університету.

 


2. Перелік компонент освітньо-професійної програми та їх логічна послідовність

2.1. Перелік компонент ОПП

Код

Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота)

Кількість кредитів

Форми підсумкового контролю

1. ОБОВ’ЯЗКОВІ КОМПОНЕНТИ ОПП

ОК1

Інвестиційний менеджмент

5

іспит

ОК2

Управління міжнародними проектами

4

залік

ОК3

Інформаційна політика та електронне врядування

4

іспит

ОК4

Публічне адміністрування

5

іспит

ОК5

Публічне управління об'єднаними територіальними громадами

5

іспит

ОК6

Управлінське консультування

5

іспит

ОК7

Публічне врядування ЄС

4

іспит

ОК8

Економічна безпека держави

4

залік

ОК9

Виробнича переддипломна практика

6

 

ОК10

Дипломне проектування

10

 

ОК11

Державний екзамен та захист кваліфікаційної роботи магістра

2

 

Загальний обсяг обов’язкових компонент

54

2. ВИБІРКОВІ КОМПОНЕНТИ ОПП

Вибірковий блок 1 (за вибором університету)

ВБ 1.1.

Ділова іноземна мова

3

іспит

ВБ 1.2.

Охорона праці в галузі

3

залік

ВБ 1.3.

Методологія й організація наукових досліджень

3

залік

ВБ 1.4.

Методика викладання у вищій школі

3

залік

Вибірковий блок 2 (за вибором студента)

Траєкторія 1

ВБ 2.1.

Правове регулювання адміністративної діяльності

3

залік

ВБ 2.2.

Стратегія сталого розвитку

3

залік

ВБ 2.3.

Міжнародні економічні інтеграційні об'єднання

3

залік

ВБ 2.4.

Стратегічний аналіз

3

залік

ВБ 2.5.

Антимонопольне регулювання і контроль

3

залік

ВБ 2.6.

Соціальна та гуманітарна політика

3

залік

ВБ 2.7.

Управління якістю

3

іспит

ВБ 2.8.

Публічні дебати та ведення переговорів

3

залік

Траєкторія 2

ВБ 2.1.

Конституція та врядування

3

залік

ВБ 2.2.

Публічне управління сталим розвитком

3

залік

ВБ 2.3.

Міжнародна політика та неурядові організації

3

залік

ВБ 2.4.

Стратегічне управління в публічних організаціях

3

залік

ВБ 2.5.

Запобігання і протидії корупції

3

залік

ВБ 2.6.

Соціальний розвиток

3

залік

ВБ 2.7.

Управління змінами

3

іспит

ВБ 2.8.

Міжнародний діловий протокол

3

залік

Загальний обсяг вибіркових компонент

36

ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ

90

 

2.2. Форми атестації здобувачів вищої освіти

Атестація випускників освітньої програми спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» проводиться у формі атестаційного екзамену зі спеціальності і захисту кваліфікаційної магістерської роботи та завершується видачею документу встановленого зразка про присудження йому ступеня магістра із кваліфікації магістра публічного управління та адміністрування. за спеціалізацією «Публічне управління та адміністрування». Атестація здійснюється атестаційною комісією, до складу якої можуть включатися представники роботодавців та їх об’єднань. Атестація здійснюється відкрито і публічно.

Додаткова інформація:

Інформація про терміни прийому документів, вступних випробувань, конкурсного відбору та зарахування на навчання, вартість навчання розміщена за посиланням   https://btsau.edu.ua/



Цільова група:

Вимоги до учасників навчання:
наявність ступеня бакалавра, магістра або спеціаліста


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 90

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

Білоцерківський НАУ, пл. Соборна 5/1, Біла Церква

Київська

Інші програми за цим напрямом