1. Загальна інформація | |
Назва програми | Мова як складова національної культури. Сучасні вимоги до усного та писемного офіційно-ділового мовлення |
Шифр програми | ЗК/2019/012 |
Тип програми за змістом | загальна |
Форма навчання | денна |
Цільова група | Державні службовці, категорії Б, В/ працівники місцевого самоврядування, V- VІІ категорії посад |
Передумови навчання за програмою | Опрацювання нормативно-правової бази стосовно особливостей фонетичної, графічної, граматичної і лексичної систем української мови |
Найменування замовника освітніх послуг у сфері професійного навчання за програмою | Обєднані територіальні громади, Херсонська обласна державна адміністрація, райдержадміністрації та міськрайвиконкоми |
Найменування партнера (партнерів) програми | Кафедра мовознавства Херсонського Державного університету |
Обсяг програми | 10 годин/ 0,33 кредиту |
Тривалість програми та організація навчання | 1 день |
Мова(и) викладання | Українська |
Напрям(и) підвищення кваліфікації, який (які) охоплює програма | Загальний |
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму | Професійні знання |
Укладач(і) програми | Окуневич Тетяна Григорівна, доцент кафедри факультету української філології та журналістики Херсонського державного університету, к.п.н., доцент, позаштатний викладач ХОЦППК, ks.cppk@ukr.net |
2. Загальна мета | |
Оволодіння системою знань та умінь, що складають основу культури українського мовлення, надати теоретичні знання та практичні навички слухачам в оволодінні комплексом установлених способів і прийомів роботи з документами | |
3. Очікувані результати навчання | |
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати: | |
знання | Оцінювати правильність заходів щодо проведення культурно-мовної і національно-мовної політики у межах держави і конкретного регіону |
уміння | Ефективно користуватися мовними, стилістичними та етичними нормами усної форми ділового мовлення у межах професійної діяльності; самостійно складати, перекладати й редагувати тексти професійного і ділового спрямування; |
навички | Знати: роль стилів у сучасному суспільстві і вимоги до мови професійного спілкування; особливості фонетичної, графічної, граматичної і лексичної систем української мови; орфоепічні й орфографічні норми сучасної української літературної мови; засоби мовного етикету і правила оформлення усної й писемної форм ділового мовлення |
4. Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять) | |
Співбесіда, анкетування, тестування | |
5. Ресурсне забезпечення дистанційного навчання | |
Назви вебплатформи, вебсайту, електронної системи навчання, через які здійснюватиметься дистанційне навчання із зазначенням посилання (вебадреси) | PROMETEUS |
Назва дистанційного
етапу/модуля - |
- |
6. Оцінювання і форми поточного,
підсумкового контролю |
|
Критерії оцінювання та
їх питома вага у підсумковій оцінці (%) |
Відвідування занять –
50% опрацювання інформаційних матеріалів –
50% |
Форма підсумкового
контролю |
тестування |
Для державних службовців територіальних підрозділів центральних органів державної влади навчання за програмою семінару проводиться на договірних засадах
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
Назва теми |
Кількість годин |
||
|
загальна кількість годин / кредитів ЄКТС |
аудиторні заняття |
самостійна робота слухачів |
Тема 1 Законодавча база державної мовної політики.
Роз’яснення,
пропаганда та вивче-ння нормативних доку-ментів щодо
держав-ності
української мови |
|
2 |
|
Тема 2. Усне ділове
мовлення. Писемне ділове мовлення |
|
4 |
|
Тема 3. Мова ділових
документів. Мовний етикет |
|
2 |
2 |
РАЗОМ |
10 год./0,33 |
8 |
2 |
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: V VI VII
Набір на програму не розпочато.
73003, м.Херсон, пл.Свободи, 1
Херсонська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет