КОМУНІКАЦІЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ

Комунікація та взаємодія в органах публічної влади

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 18 травня 2022 р. № 31-22
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія

Опис програми:

Загальна мета:

підвищення рівня теоретичних та практичних компетентностей державних службовців з питань налагодження комунікативних зв’язків та взаємодії з метою оптимізації управлінських процедур, створення режиму довіри до органів публічної влади.

Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорій "Б" та "В", посадові особи місцевого самоврядування.

Перелік професійних компетенцій, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

-          комунікація та взаємодія;

-          командна робота та взаємодія;

-          виконання на високому рівні поставлених завдань.

Перелік тем:

Тема 1. Інформаційне середовище та форми комунікацій в публічному управлінні.

Тема 2. Комунікативні конфлікти та їх наслідки, забезпечення безконфліктних комунікацій в публічних інституціях.

Тема 3. Організація та проведення консультацій з громадськістю.

Інструменти, процедури, технології громадської участі.

Тема 4. Комунікації під час кризи. Управління кризовими комунікаціями.

Очікувані результати навчання:

знання: 

-          природи, змісту, функцій, видів, форм та інструментів комунікативних технологій в публічній сфері;

-          особливостей управління організаційними і міжособистісними комунікаціями;

-          комунікативних бар’єрів, способів їх подолання та засобів налагодження ефективної комунікативної взаємодії;

-          аналітичних інструментів та технологій управління комунікаціями та взаємодіями в публічному управлінні;

-          форм, методів, технологій та стратегічних підходів до комунікації з громадськістю.

уміння: 

-          аналізувати та оцінювати державну комунікативну політику;

-          розробляти та організовувати систему комунікацій і  взаємовідносин між органами публічної влади і громадянським суспільством у ході реалізації управлінських рішень;

-          забезпечувати безконфліктне управління змінами в органах влади через вміле комунікаційне супроводження;

-          застосовувати аналітичні технології аналізу системи комунікацій та взаємозв’язків в публічній сфері.

навички: 

-          застосування спеціальних заходів щодо підвищення ефективності міжособистісних та організаційних комунікацій;

-          взаємодії органів влади з різноманітними соціальними інститутами;

-          організації у публічних інституціях ефективних систем зворотного зв’язку;

 

-          організації ефективних комунікацій в кризових умовах та умовах реформ.

Додаткова інформація:

За детальною інформацією звертайтесь за телефоном 096-47-62-543 (Ірина )


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Залишилося 47 місць з 50.

Місце проведення навчання

Львівська

Інші програми за цим напрямом