Загальна мета
Засвоєння системи знань і вмінь, які забезпечують необхідний рівень професійної компетентності державних службовців для ефективної комунікації та взаємодії.
Знання
- застосування інструментів для ефективної комунікації та взаємодії;
- співпраці та налагодження партнерської взаємодії.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
Тема 1. Комунікація у публічному управлінні
Тема 2. Комунікативні процеси та міжособистісна взаємодія в органах публічної влади
Тема 3. Етичні аспекти комунікації та взаємодії на державній службі
Тема 4. Новітні технологічні інструменти для ефективної комунікації та взаємодії.
Тема 5. Налагодження взаємодії державного органу з громадськістю
Для уточнення інформації - 0986106342
Категорії посад державної служби: Б В
Вимоги до учасників навчання:
-вища освіта-
Залишилося 95 місць з 100.
| Запис до | Початок | Завершення | Форма навчання | Наявність місць | Вартість | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 05 Грудня 2025 | 08 Грудня 2025 | 10 Грудня 2025 | Дистанційна | 9 | Iнші умови | переглянути |
| 09 Січня 2026 | 12 Січня 2026 | 14 Січня 2026 | Дистанційна | 6 | Iнші умови | переглянути |
Ужгород
Закарпатська
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровський...
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровський...
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій