Загальна мета
Засвоєння системи знань і вмінь, які забезпечують необхідний рівень професійної компетентності державних службовців для ефективної комунікації та взаємодії.
Знання
- застосування інструментів для ефективної комунікації та взаємодії;
- співпраці та налагодження партнерської взаємодії.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
Тема 1. Комунікація у публічному управлінні
Тема 2. Комунікативні процеси та міжособистісна взаємодія в органах публічної влади
Тема 3. Етичні аспекти комунікації та взаємодії на державній службі
Тема 4. Новітні технологічні інструменти для ефективної комунікації та взаємодії.
Тема 5. Налагодження взаємодії державного органу з громадськістю
Для уточнення інформації - 0986106342
Категорії посад державної служби: Б В
Вимоги до учасників навчання:
-вища освіта-
Залишилося 1 місць з 60.
Запис до | Початок | Завершення | Форма навчання | Наявність місць | Вартість | |
---|---|---|---|---|---|---|
23 Березня 2025 | 24 Березня 2025 | 27 Березня 2025 | Дистанційна | 29 | Iнші умови | переглянути |
30 Березня 2025 | 31 Березня 2025 | 03 Квітня 2025 | Дистанційна | 30 | Iнші умови | переглянути |
Ужгород
Закарпатська
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Київський національний університет імені Тараса...
Приватний післядипломний заклад освіти «Інститут...