"ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОБЛЕМИ ДЛЯ АНАЛІЗУПОЛІТИКИ"
навчальної
дисципліни
"Основи
аналізу політики"
Навчальну дисципліну «Основи аналізу політики» спрямовано на одержання
слухачами теоретичних знань, практичних умінь і навичок аналізу суспільної політики, що розглядається як комплекс процедур
із вироблення рекомендацій (порад) органам влади про найкращий із-поміж
можливих курсів дій – суспільну політику загалом та її окремі складники, а
також моніторингу та оцінювання результатів і наслідків виконання владних
рішень задля покращення показників суспільного розвитку.
Навчальний модуль «Формування
проблеми для аналізу політики» зорієнтований на ознайомлення слухачів із
сучасною методологією аналізу суспільної політики; формування в них практичних
навичок виокремлення з проблемної ситуації суспільної проблеми, що потребує
владного реагування, й визначення повноважного органу влади, здатного її
вирішити.
Слухачі самостійно обирають тематику – проблемну ситуацію у територіальній громаді, регіоні чи суспільстві
в цілому, досліджують причини її виникнення, ідентифікують проблему, що потребує вирішення, і визначають
повноважний орган влади, який здатний бути умовним замовником її вирішення.
Результати навчання
Після вивчення модуля слухачі:
– розумітимуть основи аналізу політики й будуть здатні
застосовувати відповідні знання у своїй практичній діяльності;
– будуть здатні виокремлювати проблеми, придатні для аналізу
політики, з проблемних ситуацій;
– володітимуть навичками ідентифікації проблеми, придатної для
аналізу;
– умітимуть визначати повноважні органи влади, здатні вирішувати
ідентифіковані суспільні проблеми.
Досягнення поставлених цілей здійснюється завдяки:
– аудиторним заняттям під час очної сесії;
– самостійному навчанню за розробленим навчально-методичним
комплексом із виконанням практичних завдань;
– підготовці творчої роботи (Policy Paper) та її прилюдному
захисту.
– настановча лекція;
– Тема 1. Формулювання проблеми як ключовий етап циклу
вироблення суспільної політики;
– Тема 2. Ідентифікація проблеми: симптоми проблемної ситуації;
– Тема 3. Ідентифікація проблеми: законодавча й інституційна база;
– Тема 4. Визначення замовника – органу влади, здатного вирішити
суспільну проблему;
– творча робота.
Обсяг – 1 кредит ECTS (30 академічних годин).
Комплекс навчально-методичних
матеріалів:
– методичні рекомендації;
– мультимедійний конспект лекцій (електронний ресурс);
– шаблони для виконання практичних завдань;
– орієнтовна структура творчої роботи.
Вартість на одного слухача
Категорії посад державної служби: А Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Вимоги до учасників навчання:
Бакалавр
Набір на програму не розпочато.
Волоська, 8/5, к.324, Київ
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет
відгуків: 4
Рябцев Геннадій доктор наук
відгуків: 3
Ільченко-Сюйва Леся Василівна доктор філософії / доктор мистецтва