Професійний розвиток публічних службовців – це системно організований процес їх безперервного професійного навчання, а також цілеспрямований, свідомий процес їх особистісного та професійного зростання, що базується на інтеграції знань, умінь та навичок. Однією із базових умов, що впливає на ефективність планування та організації професійного навчання публічних службовців, є вивчення їх загальних потреб у професійному навчанні.
У 2025 році НАДС за результатами збору, узагальнення та аналізу інформації щодо потреби у професійному навчанні працівників Офісу Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Апарату Верховної Ради України, Державного управління справами, центральних органів влади та їх територіальних органів, місцевих державних адміністрацій визначило прогнозні показники загальних потреб у професійному навчанні на 2026–2028 роки:
підготовка магістрів за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування:
підвищення кваліфікації за загальними професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами:
Пріоритетними напрямами (темами) підвищення кваліфікації за загальними короткостроковими програмами державні службовці визначили:
Пріоритетними напрямами (темами) підвищення кваліфікації за загальними короткостроковими програмами посадові особи місцевого самоврядування визначили: