ВИЗНАЧЕНО ПРОГНОЗНІ ПОКАЗНИКИ ЗАГАЛЬНИХ ПОТРЕБ У ПРОФЕСІЙНОМУ НАВЧАННІ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ НА 2026-2028 РОКИ

Визначено прогнозні показники загальних потреб у професійному навчанні публічних службовців на 2026-2028 роки

18 Червня 2025


Професійний розвиток публічних службовців – це системно організований процес їх безперервного професійного навчання, а також цілеспрямований, свідомий процес їх особистісного та професійного зростання, що базується на інтеграції знань, умінь та навичок. Однією із базових умов, що впливає на ефективність планування та організації професійного навчання публічних службовців, є вивчення їх загальних потреб у професійному навчанні.

У 2025 році НАДС за результатами збору, узагальнення та аналізу інформації щодо потреби у професійному навчанні працівників Офісу Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Апарату Верховної Ради України, Державного управління справами, центральних органів влади та їх територіальних органів, місцевих державних адміністрацій визначило прогнозні показники загальних потреб у професійному навчанні на 2026–2028 роки:

підготовка магістрів за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування:

  • 2026 рік – 3 049 осіб;
  • 2027 рік – 2 702 особи;
  • 2028 рік – 2 648 осіб.

підвищення кваліфікації за загальними професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами:

  • 2026 рік – 207 671 особа;
  • 2027 рік – 194 918 осіб;
  • 2028 рік – 176 691 особа. 

Пріоритетними напрямами (темами) підвищення кваліфікації за загальними короткостроковими програмами державні службовці визначили:

  • цифрова грамотність 51 976 осіб;
  • удосконалення рівня володіння державною мовою 45 227 осіб;
  • антикорупційна тематика 41 601 особа;
  • кібербезпека 29 839 осіб;
  • підвищення рівня володіння іноземними мовами 27 205 осіб.

Пріоритетними напрямами (темами) підвищення кваліфікації за загальними короткостроковими програмами посадові особи місцевого самоврядування визначили:

  • удосконалення рівня володіння державною мовою 10 080 осіб;
  • загальні питання місцевого самоврядування, зміни у законодавстві з питань служби в органах місцевого самоврядування 5 542 особи;
  • цифрова грамотність 5 051 особа;
  • антикорупційна тематика 4 131 особа;
  • кібербезпека 3 862 особи.