ВПРОДОВЖ 2022 – 2024 РОКІВ 468,5 ТИСЯЧ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ ПЛАНУЮТЬ ПІДВИЩИТИ КВАЛІФІКАЦІЮ ЗА ЗАГАЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ

Впродовж 2022 – 2024 років 468,5 тисяч публічних службовців планують підвищити кваліфікацію за загальними програмами

25 Червня 2021

метою створення належних умов для професійного розвитку та забезпечення плановості професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування  НАДС проводиться систематичне визначення потреб у професійному навчанні. 

У 2021 році визначено середньострокові прогнозні показники загальних потреб у професійному навчанні на 2022-2024 роки. За результатами узагальнення та аналізу даних, за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування планують навчатися 5 402 особи. В свою чергу, 468,5 тисяч публічних службовців мають наміри підвищити кваліфікацію за загальними програмами.

Пріоритетними напрямами підвищення кваліфікації за загальними професійними програмами є навчання для: 

  • осіб, які займають посади державної служби категорій «А», «Б» та «В» (83 287 осіб);
  • вперше призначених на посади державної служби категорій «А», «Б» та «В» (17 580 осіб);
  • осіб, які працюють на посадах в органах місцевого самоврядування (9 287 осіб);
  • вперше призначених на посади в органах місцевого самоврядування  (2 969 осіб).

Найбільш затребуваними напрямами підвищення кваліфікації за загальними короткостроковими програмами для державних службовців будуть:

  • управління змінами (45 942 особи);
  • цифрова грамотність (42 416 осіб);
  • комунікація та взаємодія (38 696 особи);
  • підвищення рівня володіння державною мовою (38 309 осіб);
  • запобігання корупції та забезпечення доброчесності (34 047 осіб).

А ось посадові особи місцевого самоврядування надають перевагу навчанню за загальними короткостроковими програмами за такими напрямами, як:

  • підвищення рівня володіння державною мовою (3 274 особи);
  • запобігання корупції та забезпечення доброчесності (2 749 осіб);
  • реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади (1520 осіб);
  • комунікація та взаємодія (1356 осіб);
  • управління персоналом в органах місцевого самоврядування (1326 осіб).

Дані, отримані за результатами узагальнення загальних потреб у професійному навчанні, будуть використано для формування переліку пріоритетних напрямів підвищення кваліфікації за загальними програмами, який враховується провайдерами під час формування змісту відповідних програм підвищення кваліфікації. А також для формування державного замовлення на підготовку магістрів за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування», а також підвищення кваліфікації.

Детальніше зі звітом можна ознайомитись за посиланням: https://bit.ly/3j5xHAs