ТРИ РОКИ «ENG4PUBLICSERVICE»: АНГЛІЙСЬКА, ЯКА ЗМІНЮЄ ПУБЛІЧНУ СЛУЖБУ

Три роки «Eng4PublicService»: англійська, яка змінює публічну службу

02 Травня 2025

 


26 тисяч користувачів. Понад 330 тисяч годин навчання. Тисячі сертифікатів і справжніх історій успіху. Проєкт «Eng4PublicService» вже три роки допомагає українським публічним службовцям опановувати англійську мову — системно, професійно і доступно. З цієї нагоди 01 травня НАДС провело публічний захід «Eng4PublicService: Three Years of Change», щоб підсумувати результати, подякувати партнерам і відзначити найактивніших учасників. Програма реалізується у співпраці з міжнародною освітньою організацією EF Language Learning Solutions Ltd та є прикладом ефективного партнерства, яке сприяє євроінтеграції України. 

Відкрила подію Голова НАДС Наталія Алюшина, яка поділилася особистою історією, що надихнула її на запуск ініціативи: мовний бар’єр, який відчували українці в перші місяці війни, став поштовхом до створення системного освітнього проєкту для публічних службовців. «Все, що ми сьогодні маємо — це результат мрії, яка стала дією. Ми прагнули зробити вивчення англійської мови доступним для всіх публічних службовців. Адже це не лише питання знань, а індикатор відкритості до світу, інтегрованості у глобальні процеси, готовності працювати на рівні європейських стандартів», — зазначила Наталія Алюшина. 

За словами Голови НАДС, понад 26 000 зареєстрованих користувачів на онлайн-платформі EF — це не просто цифра, а показник реального запиту на вивчення англійської серед публічних службовців. За три роки вони разом провчилися 334 тисячі годин, отримали близько 21 тис. сертифікатів про підвищення кваліфікації. Сьогодні на платформі EF навчаються 106 осіб категорії "А", 7 573 особи категорії "Б", 16 020 осіб категорії "В", понад 2 000 представників органів місцевого самоврядування. Щодо прогресу у підвищенні рівня англійської, державні службовці категорій "Б" і "В" опанували за час навчання в середньому один рівень (від А2 до В2), а представники вищого корпусу держслужби – півтора рівня (від А2 до С1). Також відзначено  зростання кількості сертифікатів з початку 2025 року. У першому кварталі їх отримано на 43% більше, аніж у попередньому.

Під час заходу також виступили партнери проєкту  «Eng4PublicService» — Девід Біш, директор академічних програм EF, та Карл Йоган Вестрінг, головний радник EF, які відзначили глибину співпраці з Україною, високий рівень залученості користувачів, динаміку розвитку проєкту, зростання результатів навчання, що проводиться навіть в умовах війни.

Учасники переглянули відеоролики з відгуками державних службовців, які навчаються на платформі EF — справжні історії успіху про мотивацію, зміни, нові можливості, які відкривають знання англійської, та нову впевненість у собі. 

В рамках заходу також були відзначені колективи державних органів влади, які найактивніше долучилися до проєкту, а саме: Міністерства юстиції України, Міністерства культури та стратегічних комунікацій України, Національної служби здоров’я України, Національної служби посередництва і примирення, Державної служби України з безпеки на транспорті. Відзнаки отримали й державні службовці, які витратили найбільше годин на навчання в рамках проєкту «Eng4PublicService». 

«Eng4PublicService — це вже не експеримент, а сталий елемент професійного розвитку публічних службовців. Ми разом формуємо нову якість державної служби — відкритої, компетентної, європейської. Дякую всім, хто долучився до цього шляху — і тим, хто лише починає. Попереду ще багато можливостей і нових історій успіху», — зазначила Голова НАДС Наталія Алюшина під час завершення заходу.