РОЗШИРЕНО ФУНКЦІОНАЛ ПОРТАЛУ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ

Розширено функціонал Порталу управління знаннями

03 Травня 2022

     Портал управління знаннями за час функціонування став надійним джерелом інформування державних службовців, провайдерів, замовників послуг про всі можливості отримання та надання освітніх послуг у сфері професійного навчання управлінців. НАДС постійно працює над розширенням функціоналу Порталу. Зокрема, з’явилась окрема роль "Служба управління персоналом”, яка дозволяє службам управління персоналом стати зареєстрованим користувачем Порталу та реалізовувати там власні функції. Тож, відтепер на Порталі службам управління персоналом доступні можливості щодо:

  • створення та редагування інформації щодо свого органу державної влади/місцевого самоврядування;
  • перевірки та схвалення облікових записів користувачів;
  • зміни статусу профілю користувачів (активація/деактивація);
  • відстеження запитів на участь у навчанні;
  • моніторингу досягнутих результатів виконання індивідуальних програм професійного розвитку;
  • відстеження потреб у професійному навчанні;
  • створення адресних рекомендацій на участь у навчанні;
  • створення групових запитів до провайдерів на проведення навчання;
  • погодження запитів на участь у навчанні за програмами. 

     Покроковий посібник з використання функціональних можливостей особистого кабінету представника служби управління персоналом ви можете знайти за посиланням.

 

Довідково: НАДС проводитиме додаткове навчання для служб управління персоналом щодо реєстрації та виконання ролі “Служба управління персоналом” на Порталі. Тож, слідкуйте за новинами на офіційних каналах НАДС.