Портал управління знаннями забезпечено додатковими інструментами для розвитку сфери надання освітніх послуг з професійного навчання.
Зокрема, уповноважені особи служб управління персоналом державних органів або структурних підрозділів з питань кадрового забезпечення органів місцевого самоврядування отримали статус суб’єктів Порталу і доступ до особистих кабінетів. Відтепер служба управління персоналом органу, в якому працює користувач Порталу, може схвалювати запити на реєстрацію на Порталі, переглядати статуси запитів на навчання, взаємодіяти з провайдерами щодо формування груп для навчання.
Таким чином, користувачі Порталу можуть розраховувати на швидкий розгляд їх запитів на отримання освітніх послуг відповідно до їхніх потреб. До того ж, на Порталі проводиться моніторинг якості надання освітніх послуг (шляхом опитування користувачів щодо їх задоволеності навчанням).
Одне з головних нововведень - з цього року Портал почне використовуватися для проведення конкурсного відбору виконавців держзамовлення на професійне навчання публічних службовців. Це забезпечить добросовісну конкуренцію, відкритість і прозорість при відборі виконавців держзамовлення.
Також на Порталі забезпечено можливість створення провайдерами електронних документів про підвищення кваліфікації. Такі документи вважатимуться оригіналами і не потребуватимуть підтвердження в паперовому вигляді. Це важливий крок на шляху цифровізації сфери професійного навчання.
Додамо, що всі вище зазначені зміни врегульовано наказом НАДС від 27 травня 2022 року №36-22 «Про внесення змін до Положення про вебпортал управління знаннями у сфері професійного навчання «Портал управління знаннями», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09 червня 2022 року за № 624/37960 (із змінами і доповненнями, внесеними наказом НАДС від 15 червня 2022 року № 45-22, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 червня 2022 р. за N 661/37997).