ОГОЛОШЕНО ПІДСУМКИ КОНКУРСУ КРАЩИХ ПРАКТИК ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ В СФЕРІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ

Оголошено підсумки конкурсу кращих практик впровадження освітніх інновацій в сфері професійного навчання публічних службовців

16 Листопада 2022

 


У НАДС відзначили переможців конкурсу «Кращі практики впровадження освітніх інновацій у системі професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад».

Переможців привітали Голова НАДС Наталія Алюшина, Голова Офісу Ради Європи в Україні, Представник Генерального секретаря Ради Європи з питань координації програм співробітництва Ради Європи Стен Ньорлов, Голова Конкурсної комісії, заступник Голови НАДС Андрій Заболотний, член Конкурсної комісії, директор Інституту професійних кваліфікацій Родіон Колишко.

«НАДС впроваджує інновації, спрямовані на професійний розвиток публічних службовців. Конкурс «Кращі практики впровадження освітніх інновацій» дозволяє системі професійного навчання ставати більш якісною, інклюзивною і конкурентною. Для нас важливо знайти і відзначити усіх, хто пропонує успішні практики з формування змісту навчання, а також дієві організаційні кейси. Наша мета – запропонувати провайдерам майданчик для комунікації і спільного пошуку шляхів удосконалення системи професійного навчання публічних службовців», - підкреслила Наталія Алюшина. Голова Офісу Ради Європи в Україні Стен Ньорлов зауважив, що Рада Європи підтримує НАДС у реформуванні системи професійного навчання публічних службовців. За його словами, це – важлива складова реформи державного управління і державної служби. Пан Ньорлов відзначив позитивні зміни на цьому шляху. «Попри складний час, ви продовжуєте працювати. І конкурс кращих практик освітніх інновацій показує те, чому світ може у вас вчитися», - зауважив він.

Конкурс відбувся у трьох номінаціях. Цього року до участі подали 28 заявок. Переможців обирали за критеріями інноваційності, результативності та ефективності запропонованих варіацій. Голова Конкурсної комісії Андрій Заболотний зауважив, що усі подані заявки вартують уваги, оскільки мають практичну спрямованість та цікаві підходи до організації навчання. Так, наприклад, НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» – автор впровадження Симулятора управлінських рішень та пропозицій. Реалізація такої практики надає можливість майбутнім публічним управлінцям здобути досвід ухвалення рішень в умовах взаємодії зі стейкхолдерами. В Івано-Франківському НТУ нафти і газу використовують методологію дизайн-мислення. Там засновано експериментальну лабораторію інтелектуального розвитку для посилення спроможності регіонів «LIDER» – Laboratory of Intellectual Development for Empowering Regions. Це дозволило спрямувати навчальні заходи на розв’язання конкретних проблем професійної діяльності та сформувати в учасників готовність до змін. Доволі цікавою є практика освітньої платформи для працівників апарату Верховної Ради України. Завдяки цьому вони мають можливість у будь-який час проходити онлайн-навчання. Онлайн-курси, розміщені на освітній платформі, розроблені з урахуванням потреб Апарату та особливостей Верховної Ради. Вони спрямовані на розвиток м’яких навичок «soft skills» і професійних - «hard skills». Чимало модулів розроблено для удосконалення рівня володіння англійською мовою.

Дякуємо експертам, які долучилися до роботи конкурсної комісії, та усім провайдерам освітніх послуг, які поділилися власними напрацюваннями. Наша синергія дозволить примножити кращі освітні практики. Сподіваємося, що за вашої активної участі Конкурс і надалі буде розвиватися та знайомити з цікавими та оригінальними практиками.

Додамо, що конкурс проведено за підтримки Програми Ради Європи «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні».

Довідково

  • З наказом про затвердження результатів конкурсу можна ознайомитися за лінком - bit.ly/3UJ4ATB
  • Відеозапис церемонії нагородження переможців конкурсу доступний за лінком - bit.ly/3tzfMGl