НАТАЛІЯ АЛЮШИНА ПОСПІЛКУВАЛАСЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ ВИЩОГО КОРПУСУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ПРО ДОБРОЧЕСНІСТЬ

Наталія Алюшина поспілкувалася з представниками вищого корпусу державної служби про доброчесність

18 Квітня 2024

Сьогодні стартувало навчання за програмою підвищення кваліфікації "Роль керівника у побудові доброчесного середовища організації" для публічних службовців вищого корпусу державної служби. Голова Національного агентства України з питань державної служби Наталія Алюшина стала однією зі спікерок програми. Тема виступу стосувалася важливості формування доброчесного іміджу органів влади та яким чином цього можна досягти. Також Наталія Алюшина розповіла, що наразі триває робота над практичним посібником з дилемами в контексті доброчесності. Цьому ж питанню буде приділено увагу й під час другого етапу Школи стратегів. Окремий акцент у виступі стосувався алгоритму формування організаційної культури та важливості ролі керівника у даному процесі. Подискутували й щодо того, чи тотожні поняття “доброчесності” та “добросовісності”.   

Програма “Роль керівника у побудові доброчесного середовища організації” розроблена Вищою школою публічного управління у партнерстві з НАЗК в рамках реалізації заходів з виконання Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки. 

Впродовж двох днів 34 слухачі розглядатимуть поняття «доброчесність», його складові та ключові характеристики, стратегію побудови доброчесного середовища в державному органі, особливості взаємодії зі стейкхолдерами в процесі розбудови доброчесної організації. Серед інших питань -  загальні принципи та правові основи регулювання у сфері запобігання корупції, міжнародні та національні антикорупційні стандарти; конфлікт інтересів, попередження корупційних ризиків, навички застосовування практичного інструментарію запобігання корупції. 

Додамо, що Національним агентством  України з питань державної служби  розроблено Комунікаційну стратегію просування доброчесності на публічній службі. Також проведено тренінг для представників комунікаційних підрозділів ЦОВВ щодо основних аспектів комунікації доброчесності. Започатковано й проведення в рамках Рішельє-форуму публічної служби Форуму з доброчесності. В свою чергу, Вищою школою публічного управління підготовлено 20 тренерів з питань сприяння доброчесності на державній службі, оновлено онлайн курс "Доброчесність державного службовця під час виконання службових повноважень" та посібник "Сприяння розбудові принципів доброчесності та належного врядування. Роздуми та найкращі практики для державних установ”.