МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПРОВЕДЕННЯ ЄДКІ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

Методичні рекомендації з проведення ЄДКІ за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування»

07 Грудня 2021

Рівно за тиждень відбудеться пробний іспит у формі ЄДКІ. Його складатимуть магістри другого року навчання, здобувачі усіх форм здобуття освіти за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування». Нижче ви можете ознайомитися зі зразками тестових завдань та Методичними рекомендаціями щодо проведення ЄДКІ. 

Що варто знати про ЄДКІ? 

  • Формат іспиту – комп’ютерне тестування.
  • В аудиторії обов’язково присутні – проктор, технічний співробітник закладу освіти.
  • В аудиторії можуть бути присутні – медпрацівник (за потреби).
  • Аудиторію має право відвідати – спостерігач від МОН або НАДС.
  • Вхід до аудиторії заборонено – стороннім особам (у тому числі представникам закладу освіти, що не беруть участі у процедурі).
  • Умови проведення – суворе дотримання протиепідемічних вимог.
  • Вимоги до персоналу – наявність сертифікату вакцинації від COVID-19.
  • УВАГА! Під час ЄДКІ ведеться відеофіксація.

ЄДКІ У ЦИФРАХ

  • Учасники ЄДКІ – 101 заклад освіти із 35 міст України
  • Одночасно пройдуть іспит – 6621 здобувач освіти
  • Тривалість іспиту – 180 хвилин на тестування
  • Обсяг завдань – 150 питань (чотири варіанти – одна правильна відповідь)
  • Аналіз результатів та їх оприлюднення – грудень 2021 р.- березень 2022 р. 

 ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ ЄДКІ

14 грудня 2021 року в день проведення ЄДКІ:

  • 8.30-9.00 – прибуття проктора у аудиторію ЗВО, перевірка відповідності технічних умов.
  • 9.00-9.15 – ідентифікація здобувачів.
  • 9.30-9.55 – інструктаж здобувачів, авторизація у системі.
  • 9.55-10.00 – початок іспиту.
  • 10.00-13.00 – проходження комп’ютерного тестування.
  • 13.00-13.30 – заповнення звітної документації. Завершення іспиту.

ХТО Є ПЕРСОНАЛОМ ЄДКІ

Проктор (інструктор) – особа, яка досконало знає процедуру проведення іспиту, володіє достатнім рівнем розуміння роботи електронної системи заміру знань. Проктор має досвід роботи з персоналом закладу освіти і здобувачами освіти, вміє вирішувати штатні технічні проблеми, пов’язані із системою і процедурою проведення іспиту.

  • Головне завдання проктора ‒ забезпечення проведення іспиту у закладах освіти згідно з визначеною процедурою, організація спостереження і контролю за проведенням іспиту у закладі освіти; 
  • дотримання графіка проведення іспиту;
  • ведення протоколів і звітності;
  • вирішення позаштатних ситуацій під час іспиту;
  • координація роботи здобувачів освіти в аудиторії;
  • вжиття заходів щодо запобігання конфліктним ситуаціям між персоналом і здобувачами освіти. 

Відповідальна особа від закладу освіти – представник закладу освіти, який забезпечує організацію проведення іспиту закладом освіти (надає інформацію про аудиторний фонд, уточнює списки здобувачів освіти, інформує здобувачів освіти про час і місце проходження іспиту). Обов’язки можуть бути покладені на декількох представників закладу освіти (за потреби).

Технічний співробітник від закладу освіти – представник закладу освіти, який забезпечує технічну організацію і проведення іспиту (налаштовує систему відеоспостереження, вирішує супутні технічні завдання в аудиторіях для проходження іспиту). Кількість технічних співробітників під час іспиту повинна відповідати кількості задіяних аудиторій.