Цього тижня у Львові проводяться тренінги щодо практичних аспектів Закону України «Про адміністративну процедуру». Цю програму навчання для тренерів розроблено за спільної участі НАДС, Вищої школи публічного управління, Міністерства юстиції України, а також за підтримки Проекту ЄС «Підтримка комплексної реформи державного управління в Україні» (EU4PAR) і Проєкту USAID «ГОВЕРЛА».
Метою тренінгів є підвищення рівня спроможності учасників щодо підготовки тренінгів, використання інтерактивних методів навчання дорослих з питань загальної адміністративної процедури. Зокрема, засвоєння і поширення знань щодо змісту та особливостей Закону України «Про адміністративну процедуру», його основних положень, нововведень, рекомендацій щодо імплементації, можливих колізій з нормами інших законів та способів їх подолання.
Із вітальним словом до учасників заходу звернулась Голова НАДС Наталія Алюшина, яка привітала тренерів із можливістю підвищення їх професійної компетентності та наголосила, що неперервний процес професійного розвитку публічних службовців є одним із вагомих аспектів спроможності та ефективності публічної служби.
«В умовах європейської інтеграції України набувають актуальності питання впровадження європейських стандартів, правил і процедур в діяльність державних органів. Тому забезпечення надання послуг високої якості та формування зручної адміністративної процедури для громадян і бізнесу є очікуваним результатом реформи державного управління до 2025 року», - зазначила Голова НАДС.
Наталія Алюшина також підкреслила, що прийняття закону про адміністративну процедуру, який схвально зустріли чимало публічних службовців, юристів, правозахисників, науковців, вимагає системної роботи щодо організації навчання публічних службовців новим засадам адміністративної процедури. Тож, дані тренінги є початком великої роботи з поширення знань, поглиблення розуміння особливостей адміністративної процедури. Тим більше в умовах децентралізації та цифровізації адміністративного простору.
Під час навчання учасники мають змогу засвоїти навички підготовки та проведення тренінгів з питань загальної адміністративної процедури для визначених цільових аудиторій та забезпечення практико-орієнтованого навчання. Практикують уміння щодо аналізу особливостей адміністративної процедури, її значення у публічному адмініструванні, застосування моделі активного навчання для розробки тренінгів тощо.