ЧЛЕНИ КООРДИНАЦІЙНОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ОБГОВОРИЛИ ПЕРСПЕКТИВИ ПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

Члени Координаційної ради з питань професійного навчання обговорили перспективи провадження освітньої діяльності за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування»

07 Вересня 2023

Відбулося засідання Координаційної ради з питань професійного навчання державних службовців, голів місцевих адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад. Участь у заході взяли представники Міністерства освіти і науки, Міністерства економіки, а також закладів вищої освіти, які забезпечують навчання здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування».

Під час заходу розглянуто питання перспектив провадження освітньої діяльності за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» в контексті оновлення Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, запропонованого МОН для громадського обговорення.

Звертаючись до учасників засідання Координаційної ради, Голова НАДС Наталія Алюшина зазначила: «Всі ми заінтересовані у розвитку спеціальності «Публічне управління та адміністрування». Вболіваємо за те, щоб освіта в Україні відповідала кращим європейським та міжнародним стандартам. Звісно, є розуміння і тих змін, що очікують систему освіти найближчим часом. У тому числі у частині наближення до Міжнародної стандартної класифікації освіти. Ми також розуміємо, що зміни в освітньому законодавстві мають відбуватися системно і з максимальним урахуванням інтересів здобувачів освіти, інтересів державної служби та держави».

Рішення Координаційної ради буде враховано НАДС як заінтересованим органом під час підготовки позиції НАДС щодо проєкту нового переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти.