ВНЗ “Університет імені Альфреда Нобеля” запрошує державних службовців, голів місцевих адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, працівників обласної, районних військових адміністрацій, об’єднаних територіальних громад до вдосконалення навичок медіації та управління конфліктами.
Мета програми: Підвищення рівня професійної компетентності державних службовців та осіб, які займають посади в органах місцевого самоврядування, щодо попередження та управління конфліктними ситуаціями під час виконання ними посадових обов’язків з використанням медіації, як інструменту врегулювання суперечок.
Напрями підвищення кваліфікації, які охоплює програма: ведення переговорів, медіація; діалог як підхід до вирішення чутливих питань; розв’язання конфліктів; комунікація та взаємодія.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму: комунікація та взаємодія (кат. Б), командна робота та взаємодія (кат. В)
Зміст програми
Тема 1. Основи вирішення конфліктів Теорія конфлікту. Передумови та типи конфліктів. Діагностика конфлікту за критеріями. Розуміння динаміки конфліктів у державному секторі. Учасники конфліктних ситуацій у системі публічної сфері. Основні функції суб'єктів під час здійснення державної служби та представництва в органах місцевої влади
Тема 2.Стратегії поведінки у конфліктах для державних службовців Стратегії ефективних переговорів. Комунікативні навички для учасників переговорів. Ведення переговорів у багатосторонньому та багатопроблемному контексті. Порядок дій державного службовця в процесі конфліктної ситуації. Інструменти маніпуляції та впливу.
Тема 3. Медіація, як інструмент врегулювання конфліктів Поняття медіації. Учасники медіаційного процесу. Техніки та процеси медіації. Принципи медіації впублічній сфері. Роль медіатора: нейтральність та етика. Стадії медіації. Розробка та управління процесом медіації.
Тема 4. Правові та інституційні засади медіації Правові засади вирішення спорів. Політика та інституційні механізми вирішення спорів. Практичні приклади вирішення спорів в органах державної влади
Тема 5. Міжнародна медіація та майбутні тенденції Крос-культурна компетентність у вирішенні спорів. Міжнародна медіація та миротворчість. Майбутні тенденції та інновації у вирішенні спорів.
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання:
- інструментів та технологій комунікації - інструментів взаємодії державного органу з громадськістю
уміння:
- ідентифікувати причини та різновиди конфліктів - використовувати медіацію, як інструмент вирішення суперечок під час виконання посадових обов’язків - використовувати стратегії вирішення конфліктів в залежності від ситуації під час служби - розпізнавати поведінкові моделі фахівців у контексті запобігання та вирішення конфліктних ситуацій за допомогою медіації - ефективно комунікувати та публічно виступати - розв'язувати конфлікти - працювати в команді - надавати зворотній зв'язок
навички:
- ведення ділових переговорів співпраці та налагодження партнерської взаємодії - застосування критичного мислення до конфліктних ситуацій, що виникають в громаді чи під час служби - ефективної взаємодії з депутатським корпусом, колегами та жителями громади - застосування медіації, як інструменту при вирішенні конфліктних ситуацій під час виконання службових обов’язків в публічній сфері
Програма проводиться дистанційно онлайн за допомогою Zoom та особистого кабінету Workspace.
Вартість навчання уточнюйте у координатора.
За консультацією та для реєстрації просимо звертатись до пані Альони Вихристюк:
тел. +380671913988
email consult@duan.edu.ua
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Залишилося 15 місць з 15.
м. Дніпро, вул. Січеславська Набережна, 18
Дніпропетровська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет
Незгода Ольга кандидат наук