Загальна мета - підвищення професійної компетентності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування щодо розвитку основних складових функціонального та ціннісного компонентів професійної компетентності, які забезпечують здатність реалізувати лідерський потенціал в управлінській діяльності.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
Тема 1. Адміністративне та політичне лідерство
Тема 2. Стилі лідерства в державному управлінні
Тема 3. Профіль компетентності лідера в державному управлінні
Тема 4. Лідер як організатор командної роботи. Психологічні механізми ефективного управлінського впливу
Тема 5. Лідер як провідник реформ
Тема 6. Самоменеджмент керівника-лідера
Тема 7. Антикризове управління
Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання
вимог до особистісних і професійних рис лідера;
способів визначення осіб, які визнаються членами групи як ситуативні лідери;
принципів, механізмів та технологій формування позитивного іміджу державної влади;
поняття політичного маніпулювання як інструменту прихованого впливу на психіку людини і поведінку мас.
уміння
добирати засоби впливу лідера;
визначати перелік умінь, необхідних для ефективного лідерства;
аналізувати професійні ситуації з метою вибору найбільш доцільного стилю лідерства.
навички
застосовування методів для встановлення неформальних ситуативних лідерів;
розробляти заходи щодо формування позитивного іміджу органів влади;
використання факторів, що впливають на вибір найбільш оптимального стилю лідерства в конкретних умовах.
За довідками звертатись: 0504791191 Остропольська Євгенія Василівна
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Запис до | Початок | Завершення | Наявність місць | Вартість | |
---|---|---|---|---|---|
31 Травня 2024 | 03 Червня 2024 | 07 Червня 2024 | 50 | Iнші умови | переглянути |
Краматорськ, Бульвар Машинобудівників, 32
Донецька
Рівненський регіональний центр підвищення кваліфікації
Вища школа публічного управління
Вища школа публічного управління