ПРОФІЛЬ ПРОГРАМИ
Назва
програми |
загальна професійна (сертифікатна) програма підвищення кваліфікації посадових осіб
місцевого самоврядування |
Шифр
програми |
ЗП/2020/005
|
Тип
програми за змістом |
загальна професійна
(сертифікатна) програма підвищення кваліфікації |
Відомості
про акредитацію для загальної професійної (сертифікатної) програми |
– |
Форма
навчання |
дистанційна |
Цільова
група |
посадові особи місцевого
самоврядування, посади яких віднесено до 1-4 категорій посад в органах
місцевого самоврядування |
Передумови
навчання за програмою |
– |
Найменування
замовника освітніх послуг у сфері професійного навчання за програмою |
– |
Найменування
партнера (партнерів) програми |
Громадська
організація «Академія парламентаризму» |
Обсяг
програми |
2 кредити
ЄКТС |
Тривалість
програми та організація навчання |
загальна
тривалість програми: 30 днів протягом шести тижнів; |
Мова(и)
викладання |
українська
мова |
Напрям(и)
підвищення кваліфікації, який (які) охоплює програма |
для
посадових осіб місцевого самоврядування (не рідше одного разу та три роки) |
Перелік професійних
компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму |
професійні
знання; прийняття ефективних рішень; комунікація та взаємодія; управління змінами;
лідерство; управління ефективністю та розвиток людських ресурсів;
впровадження змін |
2. Загальна мета |
|
розвиток
професійних компетентностей та надання знань з основ публічного управління,
вироблення умінь та навичок, необхідних для професійного розвитку та
ефективного виконання посадових обов’язків, здійснення професійної діяльності
на службі в органах місцевого самоврядування в умовах модернізації держави й
проведення системних реформ, формування у слухачів мотивації потреб у постійному самовдосконаленні,
вмінні самостійно вчитися. |
|
3. Очікувані результати навчання |
|
За результатами навчання слухачі
повинні демонструвати: |
|
знання |
сутності державної
політики у сфері місцевого самоврядування та визначати елементи системи
місцевого самоврядування, чинники та динаміку їх розвитку; основ управління публічними
фінансами; особливостей формування
бюджету, орієнтованого на результат, генерування альтернативних рішень щодо
зменшення витратності та підвищення ефективності в публічному секторі; сучасних
методів та інструментів управління змінами; знання інструментів та
технологій комунікації (вибірковий модуль); сучасного
стану національного антикорупційного законодавства (вибірковий модуль); базових
цифрових трендів реального сектору національного публічного управління
(вибірковий модуль); інновацій
управління персоналом та професійного розвитку персоналу (вибірковий модуль); шляхів
запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності державних
службовців і посадових осіб місцевого самоврядування (вибірковий модуль); сучасних
підходів до формування комунікаційної політики органів місцевого
самоврядування (вибірковий модуль); |
уміння |
формулювати
пропозиції щодо розподілу повноважень між центральними, місцевими органами
влади та органами місцевого самоврядування, а також між елементами системи місцевого
самоврядування; використовувати психологічні
закономірності управління для аналізу конкретних управлінських ситуацій
(вибірковий модуль); аналізувати
розвиток економічних процесів, ідентифікувати проблеми та обґрунтовувати
необхідність їх вирішення, добирати для цього необхідну та релевантну
кількісну і якісну інформацію, робити обґрунтовані та неупереджені висновки
на основі аналізу даних; аналізувати стан корупції в
Україні, її особливості та тенденції, визначати шляхи і методи дотримування
чинного законодавства з питань запобігання та протидії проявам корупції
(вибірковий модуль); бути здатним
підвищувати потенціал та якість управління в органах місцевого самоврядування
у суперечливих ситуаціях, при обмеженості ресурсів, оцінювати поведінку людей
в ході обговорення проблеми, підтримувати дискусії та аргументувати власну
позицію; забезпечувати
організацію проектування, розробки та впровадження систем управління якістю
та застосовування методики performance-менеджменту; використовувати
інноваційні інформаційні технології для управління змінами в органах
місцевого самоврядування; визначати
можливі механізми протидії та запобігання корупційним ризикам (вибірковий
модуль); формулювати
пропозиції щодо розподілу повноважень між центральними, місцевими органами
влади та органами місцевого самоврядування, а також між елементами системи
місцевого самоврядування; |
навички |
створення на основі
концепції лідерства дієздатної команди щодо вирішення завдань органів
місцевого самоврядування (вибірковий модуль); здатність формувати
імідж публічної організації та організовувати діяльність на засадах
корпоративної соціальної відповідальності; управління
індивідуальними, груповими та організаційними змінами; забезпечення
організації проектування, розробки та впровадження систем управління якістю
та застосовування методики performance-менеджменту; розуміння передумов
і необхідності конституційно-правової модернізації держави; ефективне
та безпечне використання сучасних цифрових технологій у навчанні, роботі,
професійному та особистісному розвитку (вибірковий модуль); застосування
сучасних технологій управління персоналом в органах публічної влади
(вибірковий модуль); застосування стратегій лідерського впливу, методик створення
продуктивного робочого середовища, формування робочих груп, формування
гнучкості роботи трудового колективу (вибірковий модуль); оволодіння
інформацією про умови та шляхи реформування адміністративних послуг; розуміння
напрямів, форм та методів забезпечення ефективного функціонування
фінансово-бюджетного механізму. |
4. Викладання та навчання (методи
навчання, форми проведення навчальних занять) |
|
навчання
здійснюється у формі проведення інтерактивних відеолекцій-презентацій,
відеолекцій, відеоконференцій, семінарів (вебінарів), тематичних (групових та
індивідуальних) дискусій із застосуванням
соціальних мереж, чатів інтернет-форумів у режимі віддаленого часу (офлайн)
та у режимі реального часу (онлайн), консультативних форумів,
самостійного вивчення відповідної нормативно-правової бази та навчально-методичної
літератури, виконання індивідуального практичного завдання (реферату). |
|
5. Ресурсне забезпечення дистанційного
навчання |
|
Назви
вебплатформи, вебсайту, електронної системи навчання, через які
здійснюватиметься таке навчання, посилання (вебадреса) |
Платформа «Система
дистанційного навчання Національної академії державного управління при
Президентові України): http://course.academy.gov.ua;
Zoom: https://usou.web.zoom.us; Офіційний канал в YouTube: https://www.youtube.com/user/NAPAukr. |
Назва
дистанційного курсу (модуля) |
Модуль 1. Децентралізація
влади та реформування місцевого самоврядування в Україні. Модуль 2. Фінансова
децентралізація та бюджетно-податкова політика України. Модуль 3. Підвищення ефективності управління територіями. Модуль 4. Організація місцевого самоврядування в
Україні. Модуль 5. Управління персоналом в органах
місцевого самоврядування. Модуль 6. Ділова
комунікація в органах місцевого самоврядування. Модуль 7. Цифрова грамотність посадових осіб місцевого самоврядування. Модуль 8.
Управлінська діяльність. Психологія
управління персоналом. |
6. Оцінювання і форми поточного,
підсумкового контролю |
|
Критерії
оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%) |
Відвідування занять – 20 % Опрацювання обов’язкової літератури, інформаційних та інших
матеріалів (читання) – 10 %; Поточний контроль (4) – 10
% Документ
про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником
професійного навчання не менше ніж 75 %, з обрахованих з урахуванням питомої
ваги кожного із критеріїв оцінювання. |
Форма та
періодичність поточного контролю |
вхідне
анкетування, комп’ютерне тестування за результатами кожної сесії,
індивідуально-практичне завдання (реферат). |
Форма
підсумкового контролю |
комп’ютерне
тестування |
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Українська школа урядування
Українська школа урядування
Українська школа урядування