КОМУНІКАЦІЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ

Комунікація та взаємодія в публічному управлінні

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 24 травня 2021 р. № 87-21
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія
  • Лідерство

Опис програми:

Мета програми:

Розвиток теоретичних знань, набуття додаткових практичних навичок та вмінь у галузі ділової комунікації і взаємодії у сфері публічного управління.

Зміст програми:

1. Комунікаційний аспект публічного управління.

2. Комунікативна компетентність, види та форми комунікації.

3. Комунікативні процеси та міжособистісна взаємодія в органах публічної влади.

4. Етико-психологічні аспекти взаємодії в органах публічної влади.

Очікувані результати навчання:

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання:

− сутності комунікації як способу соціальної взаємодії людей та їхніх груп;

− видів комунікацій та комунікаційних зв’язків у публічному управлінні;

− форм комунікацій з громадськістю;

− послідовності здійснення процесу комунікації та засобів підвищення його ефективності;

− етики командної взаємодії;

− ознак, рольового розподілу відповідальності командної взаємодії; − внутрішньоособистісних особливостей, що зумовлюють командну взаємодію; − сутності конфліктів, основних шляхів виявлення, профілактики та вирішення конфліктних ситуацій.

уміння:

− розробляти та впроваджувати заходи щодо вдосконалення комунікацій у публічному управлінні; − використовувати сучасні методи ділового спілкування для підвищення ефективності діяльності органів влади; − проводити наради, засідання, перемови та співбесіди із застосуванням вербальних та невербальних методів спілкування; − налагоджувати ділові контакти, підтримувати належні робочі відносини з партнерами та підлеглими; − створювати емоційно позитивну атмосферу в колективі та сприяти розвитку внутрішньої мотивації командної взаємодії колег; − корегувати власну діяльність та міжособистісну взаємодію з метою підвищення ефективності праці підрозділу (робочої групи, проєктної команди тощо); − попереджати внутрішньогрупові конфлікти та свідомо застосовувати стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях.

навички:

− організовувати процес взаємодії з колегами та співробітниками, працівниками інших відділів та служб, а також з громадськістю відповідно до принципів корпоративної культури та етики ділового спілкування.

Навчання здійснюється за дистанційною формою навчання за кошти Національного агентства України з питань державної служби.

Підсумковий контроль результатів навчання здійснюється у форм тестування.


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII

Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Заступник Перший заступник


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.53

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на курсі

Місце проведення навчання

м. Херсон, вул. Бериславське Шосе, 24, корпус 3

Херсонська

4.9

відгуків: 45
Рейтинг навчального заходу
Інші програми за цим напрямом