Тема 1. Лідерство та комунікації у сучасному трансформаційному суспільстві: |
1.1. Лідерство у сучасному суспільстві. |
1.2. Підходи щодо формування актуальних лідерських якостей в умовах трансформацій. |
1.3. Комунікативна діяльність. Взаємозв’язок лідерства та комунікативного процесу. |
Тема 2. Лідерство на державній службі: |
2.1. Лідерство як професійна роль державного службовця. |
2.2. Розвиток лідерського потенціалу як основи ефективної діяльності та взаємодії на державній службі. |
2.3. Лідерська компетентність державних службовців. |
Тема 3. Структура лідерських якостей у сучасного державного службовця: |
3.1. Структура лідерських якостей. |
3.2. Способи оптимізації лідерських якостей у державних службовців. |
3.3. Формування лідерського потенціалу у процесі професійної співпраці. |
Тема 4. Типологія лідерства та ділових комунікацій на державній службі: |
4.1. Типологізація лідерства на державній службі. |
4.2. Форми ділових комунікацій. |
4.3. Реалізація лідерського потенціалу у процесі комунікативної взаємодії. |
Тема 5. Формування ефективної лідерсько-управлінської комунікації у державних службовців в умовах змін: |
5.1. Способи формування лідерсько-управлінської комунікації у сфері державної служби. |
5.2. Колективний лідерський потенціал. |
5.3. Ефективні механізми взаємодії та комунікації державних службовців в умовах змін. |
Тема 6. Лідерський потенціал та ефективна командна співпраця на державній службі: |
6.1. Співпраця у колективі та командна взаємодія. |
6.2. Використання лідерського потенціалу у формуванні ефективної професійної команди. |
6.3. Роль та завдання команди в оптимізації та модернізації професійної діяльності на державній службі. |
6.4. Управління конфліктами та особистісним емоційним станом, застосування ефективних методів у стресових ситуаціях як основа ефективної конкурентноспроможності та емпативної співпраці у команді. |
Очікувані результати навчання:
1. Знання:
основ ефективного командоутворення, ролі в команді.
2. Уміння:
3. Навички:
реалізація завдань щодо використання лідерсько-комунікативного потенціалу державним службовцем в умовах трансформацій;
За детальною інформацією звертайтесь за телефоном:
067-411-07-40, 067-963-96-27
або пишіть на електронну пошту: cpo.ztu@gmail.com, kuchmenko.vitalii@ztu.edu.ua
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
10005, Україна, м. Житомир вул. Чуднівська, 103
Житомирська
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Національний університет "Львівська політехніка"
відгуків: 78
Свірко Світлана Володимирівна доктор наук
відгуків: 2
Тростенюк Тетяна Михайлівна доктор філософії / доктор мистецтва