Мета програми - ознайомити слухачів із сучасними тенденціями управління персоналом органів державної влади, розвинути навички розроблення та впровадження стратегії розвитку персоналу в органах державної влади через формування актуальних компетентностей: знань, умінь, навичок, мотивації та психологічних установок HR-фахівця
Структура програми:
Модуль 1. HR-менеджмент в державному управлінні.
Модуль 2. Командоутворення та лідерство.
Модуль 3. Державний протокол та етика публічної служби.
Модуль 4. Психологія управління персоналом.
Модуль 5. Ділова комунікація в державних інституціях.
Модуль 6. Культура ділового мовлення.
Модуль 7. Управлінська риторика.
Модуль 8. Тайм-менеджмент: часова організація діяльності державного службовця.
Очікувані результати навчання
Знання:
· HR-методології, HR-технології і кращих HR-практик, які сприяють організаційній стійкості та досягненню стратегічної мети;
· системи діяльності осіб, що приймають рішення, і їх апарату при розробці та реалізації управлінських рішень;
· чинників, які впливають на продуктивність роботи команди, механізмів лідерства і влади, особливостей вироблення спільного рішення;
· особливостей етики професійної діяльності державного службовця та міжнародних стандартів цієї діяльності;
· норм і правил невербальної комунікації професійного спілкування (вибірковий модуль);
· основи функціонування офіційно-ділового стилю в сучасних умовах (вибірковий модуль).
Уміння:
· використовувати отримані знання щодо HR у публічному управлінні;
· застосовувати конкретні методи і технології, спрямовані на підвищення ефективності роботи команди в різні періоди її розвитку;
· аналізувати інформацію про соціальні явища і процеси, вести дискусію і професійний діалог з аудиторією (вибірковий модуль);
· застосовувати набуті знання щодо професійної культури в практичній діяльності;
· оцінювати і робити відповідні висновки щодо професійної культури осіб уповноважених на виконання функцій держави;
· здійснювати комунікативну діяльність, за допомогою сучасного інформаційно-комунікативного інструментарію (вибірковий модуль);
· логічно правильно, точно й емоційно виражати думки відповідно до змісту, умов комунікації та адресата, прагнучи при цьому до свого індивідуального стилю (вибірковий модуль);
· використовувати принципи стратегічного лідерства в управлінні людськими ресурсами.
Навички:
· застосування сучасних технології управління персоналом в органах публічної влади;
· критичного і самокритичного мислення на основі нормативно-правових та морально-етичних норм поведінки з розумінням закономірностей розвитку публічної служби;
· здійснення внутрішнього та зовнішнього аудиту системи управління персоналом в органах публічної влади;
· здійснення моніторингу етичної чутливості публічних службовців органу публічної влади;
· дослідження морально-психологічного клімату в колективі;
· володіння навичками планування, організації, ухвалення рішень і контролю виконання завдань (вибірковий модуль);
· використання різних принципів побудови комунікацій стосовно завдань державного та муніципального управління (вибірковий модуль);
· вміння підтримувати ефективну взаємодію як з колегами-професіоналами у сфері кадрового менеджменту, так і з публічними службовцями.
Профіль програми розміщено на офіційному веб-сайті Навчально-наукового інституту публічного управління та адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка за посиланням: https://ipacs.knu.ua/?lang=ukr&tip=dop&tipn=Page&page=279
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Чернігівський РЦПК
Хмельницький регіональний центр підвищення кваліфікації...