СПЕЦІАЛЬНА ПРОФЕСІЙНА (СЕРТИФІКАТНА) ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ВІДДІЛІВ (УПРАВЛІНЬ) ОСВІТИ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ВЛАДИ

Спеціальна професійна (сертифікатна) програма підвищення кваліфікації державних службовців відділів (управлінь) освіти виконавчих органів влади

Спеціальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Очна (денна)
Напрям:
  • Реформа освіти в умовах децентралізації
Компетентності:
  • Впровадження змін
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання
  • Сприйняття змін
  • Управління змінами

Опис програми:

1. Загальна інформація

Назва програми

спеціальна професійна (сертифікатна) програма підвищення кваліфікації державних службовців відділів (управлінь) освіти виконавчих органів влади

Шифр програми

CП/2021/002

Тип програми за змістом 

спеціальна професійна (сертифікатна) програма з підвищення кваліфікації

Відомості про акредитацію для загальної професійної (сертифікатної) програми

Форма навчання 

Очна

Цільова група

Державні службовці категорії «Б» та «В» департаментів, відділів (управлінь) освіти виконавчих органів влади

Передумови навчання за програмою

Найменування замовника освітніх послуг у сфері професійного навчання за програмою2

Найменування партнера (партнерів) програми

Обсяг програми

3,0 кредити ЄКТС

Тривалість програми та організація  навчання

10 днів

Мова(и) викладання

українська

Напрям(и) підвищення кваліфікації, який (які) охоплює програма

підвищення кваліфікації державних службовців категорії «Б» та «В» департаментів, відділів (управлінь) освіти виконавчих органів влади

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму

професійні знання з державного управління у сфері освіти та планування заходів з її реалізації;

прийняття ефективних рішень та вміння вирішувати комплексні завдання стосовно розробки регіональних програм розвитку галузі освіти;

впровадження та сприйняття змін щодо ефективно використовувати ресурси департаментів, відділів (управлінь) освіти виконавчих органів влади

Укладач(і) програми 

Нонік Валерій Вікторович, проректор з науково-педагогічної роботи, юридичних та соціальних питань Державного університету «Житомирська політехніка», доктор наук з державного управління, доцент, Заслужений юрист України

nonik.valeriy@gmail.com

Грицишен Димитрій Олександрович, декан факультету публічного управління та права Державного університету «Житомирська політехніка», доктор економічних наук, професор

gritsishen.do@gmail.com

Драган Іван Олександрович, завідувач кафедри економічної безпеки, публічного управління та адміністрування Державного університету «Житомирська політехніка», доктор наук з державного управління

dragan2011@i.ua

Кучменко Віталій Олександрович, завідувач Центром післядипломної освіти, доцент кафедри економічної безпеки, публічного управління та адміністрування Державного університету «Житомирська політехніка», кандидат економічних наук

vitaliy.kuchmenko@i.ua

Шпак Юрій Валерійович, професор кафедри економічної безпеки, публічного управління та адміністрування Державного університету «Житомирська політехніка», доктор наук з державного управління, доцент

yura-shpak@ukr.net

2. Загальна мета

Професійний розвиток державних службовців категорії «Б» та «В» департаментів, відділів (управлінь) освіти виконавчих органів влади в частині розв’язання комплексних організаційних та навчально-методичних завдань в освітній сфері

3. Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання

особливостей  регіональних програм розвитку галузі освіти з урахуванням міжнародного досвіду;

нормативно-правових актів, державних програм стосовно закладів загальної середньої освіти, що належать до компетенції департаментів, відділів (управлінь) освіти;

порядку проведення, технологій і форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

принципів ефективної комунікації та прийняття ефективних рішень ;

в сфері національно-патріотичного виховання дітей та молоді;

уміння

розробляти  регіональні програми розвитку галузі освіти з урахуванням міжнародного досвіду;

організовувати навчально-методичне забезпечення та атестацію педагогічних працівників і керівних кадрів закладів загальної середньої освіти;

організувати за забезпечити ефективну інклюзивну освіту в регіоні;

організувати підвищення кваліфікації педагогічних працівників у межах своєї відповідальності;

організовувати/брати активну участь у командній взаємодії, орієнтованій на співпрацю;

координувати роботу з національно-патріотичного виховання дітей та молоді;

навички

виявлення змін і коригування дій з метою підвищення результативності з розробки  регіональних програм розвитку галузі освіти з урахуванням міжнародного досвіду;

з організації навчально-методичного забезпечення та атестації педагогічних працівників і керівних кадрів закладів загальної середньої освіти;

з застосовування базових знань щодо основних напрямів організації дошкільної освіти з урахуванням сучасних реформ;

підготовки та виступу перед колегами (громадянами) на робочих нарадах, семінарах та інших заходах;

вибудовування ефективних комунікацій з широкою цільовою аудиторією у різних умовах взаємодії;

своєчасного виявлення та попередження проблемних ситуацій, які можуть призвести до конфлікту між членами команди;

ефективної роботи з інформацією та участі у розробленні ефективних рішень;

постійно поліпшувати свої уміння, знання і навички відповідно до функцій та завдань займаної посади, підвищувати свій професійний та культурний рівень, удосконалювати організацію службової діяльності;

забезпечення реалізації законодавчих та нормативних актів з питань національно-патріотичного виховання молоді.

4. Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять)

Проведення лекцій, інтерактивних лекцій-презентацій, виконання практичних завдань, тематичні дискусії, обговорення у форматі круглого столу, розв’язання ситуаційних завдань, самостійного вивчення відповідної нормативно-правової бази

5. Ресурсне забезпечення дистанційного навчання

Назви вебплатформи, вебсайту, електронної системи навчання, через які здійснюватиметься таке навчання, посилання (вебадреса)

Назва дистанційного курсу (модуля)

6. Оцінювання і форми поточного, підсумкового контролю

Критерії оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%)

Поточний контроль – 25 %

Підсумковий контроль – 75 %

Форма та періодичність поточного контролю

Експрес-опитування, виступи на практичних заняттях, участь в інтерактивних вправах. Поточний контроль проводиться у ході занять під час проходження навчальних модулів програми

Форма підсумкового контролю

Письмове тестування

Додаткова інформація:

За детальною інформацією звертайтесь за телефоном:

067-411-07-40, 067-963-96-27

або пишіть на електронну пошту: cpo@ztu.edu.ua,

vitaliy.kuchmenko@i.ua


Цільова група:


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 3

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

10005, Україна, м. Житомир вул. Чуднівська, 103

Житомирська