Опис програми
Загальна мета: Поглиблення теоретичних знань публічних службовців щодо основних положень нормативно-правових актів, що регламентують право громадян на звернення. Вдосконалення практичних умінь державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування стосовно організації ефективної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.
Структура програми
Тема 1. Нормативно-правове забезпечення права громадян на звернення
Тема 2. Види звернень громадян і їхні особливості
Тема 3. Організація роботи зі зверненнями громадян в державному органі
Тема 4. Комунікації та взаємодія. Особливості створення психологічного клімату в процесі комунікації
Тема 5. Управління конфліктами в професійній діяльності
Очікувані результати навчання
знання
законодавства про звернення громадян;
видів звернень;
особливостей організації роботи зі зверненнями громадян в державному органі;
основних психологічних прийомів та технік під час спілкування з особами, що перебувають в різних емоційних станах
уміння
застосовувати закони і нормативно-правові акти в процесі удосконалення роботи із зверненнями громадян в державному органі;
правильно оформлювати звернення громадян;
організовувати роботу зі зверненнями громадян в державному органі;
налагоджувати ефективну комунікацію.
навички
формування звіту про результати виконання роботи із зверненнями громадян в державному органі;
використання стратегій і тактик конструктивного спілкування та раціональної поведінки у спілкуванні з конфліктними людьми
Назви вебплатформи через яку здійснюватиметься дистанційне навчання: Платформа для організації відеоконференцій Zoom
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м. Житомир, бульвар Новий, 5,
Житомирська
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...