Опис програми:
Мета програми:
Удосконалити навички ефективної комунікативної взаємодії у колективі шляхом підвищення компетентності стосовно використання прийомів та методів ефективного спілкування, розв'язання конфліктів у професійній діяльності
Цільова група: державні службовці категорії «Б», «В», посадові особи місцевого самоврядування IV-VII категорії посад.
Структура програми:
Тема 1. Ефективне спілкування: сутність, функції, структура. Ефективні комунікації
Тема 2. Управління конфліктами в колективі
Тема 3. Використання методів нейрон-лінгвістичного програмування при попередженні та розв’язанні конфліктів у професійному спілкуванні
Очікувані результати:
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання:
- особливостей процесу ділового спілкування державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування;
- підходів до розв’язання конфліктів;
- передумов результативного спілкування;
- технологій управління діловим спілкуванням;
- етики ділового спілкування, елементів корпоративної культури;
уміння:
- вільно та тактично висловлюватись, володіти культурою спілкування;
- сприймати інформацію;
- визначати здатність до активного слухання, гнучкості та креативності у спілкуванні;
- передавати інформацію (аргументація власної позиції чи спростування доказів співрозмовника);
- надавати допомогу своїм співробітникам у ситуаціях професійного стресу;
- застосовувати техніки емоційної саморегуляції та самомотивації у процесі роботи;
навички:
- налагодження контакту;
- запобігання та врегулювання конфлікту;
- прийняття спільних рішень.
Безкоштовно для державних службовців місцевих державних адміністрацій, посадових осіб місцевого самоврядування Сумської області
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м. Суми, майдан Незалежності, 2
Сумська
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Хмельницький регіональний центр підвищення кваліфікації...
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації