Мета програми:
Підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування в процесі оволодіння мистецтвом проєктного менеджменту в управлінні місцевим і регіональним розвитком
Цільова група: посадові особи місцевого самоврядування ІV-VІІ категорії посад.
Структура програми:
Тема 1. Проєктний підхід у забезпеченні місцевого економічного розвитку. Основні поняття проєктного менеджменту
Тема 2. Види донорської допомоги. Інформаційні джерела грантрайтингу
Тема 3. Формування якісної проєктної заявки. Управління проєктом
Тема 4. Виконання та моніторинг проєкту. Діаграма Ганта
Очікувані результати:
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання:
̶ сутності та загальноприйнятих визначень поняття «місцевий економічний розвиток»;
̶ засад стратегічного планування та основ стратегічного управління;
̶ теорії (концепції) місцевого економічного розвитку (далі-МЕР);
̶ зарубіжного досвіду та кращих практик місцевого економічного розвитку;
̶ методології проєктного менеджменту;
̶ інституційно-правових інструментів забезпечення проєктів місцевого розвитку;
уміння:
̶ ідентифікувати фактори, що впливають на економічний розвиток на місцевому рівні; застосовувати стратегічний підхід до визначення ідей для проєктів місцевого розвитку;
̶ виділяти рамки проєкту, виявляти очікувані результати;
̶ визначати критичні для проєкту процеси, їх відстежувати, аналізувати та налагоджувати;
̶ розробляти конкурентну проєктну заявку;
навички:
̶ створення основних документів для управління проєктом, необхідних для затвердження проєкту замовником, його планування, моніторингу виконання та завершення
Безкоштовно для державних службовців місцевих державних адміністрацій, посадових осіб місцевого самоврядування Сумської області
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м. Суми, майдан Незалежності, 2
Сумська
Національний університет "Львівська політехніка"
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Хмельницький регіональний центр підвищення кваліфікації...