Мета програми:
розвиток
компетентностей публічних службовців, необхідних для відповідальної взаємодії з фізичними та юридичними особами, формування
базових засад інформаційної грамотності,
вдосконалення організації роботи та контролю, навичок комунікації та взаємодії,
запобігання дискримінації.
Форма навчання: очна (денна)
Обсяг програми: 0,33 кредиту ЄКТС
Структура програми:
1. Основні вимоги та порядок виконання нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян. Проведення моніторингу та контролю у сфері звернень громадян.
2. Ведення діловодства за зверненнями громадян. Організація особистих прийомів громадян, роботи телефонних «гарячих ліній» та «телефону довіри». Аналітична робота.
3. Правовий режим інформації з обмеженим доступом. Проведення «трискладового тесту».
4. Загальні засади доступу до публічної інформації. Визначення видів інформації.
5. Практика реалізації права громадян на доступ до публічної інформації. Запобігання дискримінації у сфері роботи зі зверненнями громадян та під час доступу до публічної інформації.
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Очікувані результати:
1. знання:
2. уміння:
3. навички:
Цільова група:
Викладач:
Костирко Оксана Миколаївна, головний спеціаліст відділу роботи із зверненнями громадян апарату
Миколаївської облдержадміністрації, магістр державного управління, позаштатний викладач Центру.
Категорії посад державної служби: В Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір слухачів не розпочато.
Заклад післядипломної освіти
Миколаїв, 54001, вул. Шевченка 64
Миколаївська
Харківський регіональний інститут державного управління...
Національна академія державного управління при...
Національна академія державного управління при...