КОНФЛІКТ-МЕНЕДЖМЕНТ НА ПУБЛІЧНІЙ СЛУЖБІ

Конфлікт-менеджмент на публічній службі

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Очна (денна)
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 24 травня 2021 р. № 87-21
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

Загальна мета: розвиток в учасників професійного навчання компетентності управління конфліктами на публічній службі.

 

Структура програми:

Тема 1. Природа, структура, причини та типологія конфліктів на публічній службі

Тема 2. Процес та технології управління конфліктами

Тема 3. Етапи та методи вирішення конфліктів на публічній службі

Тема 4. Шляхи профілактики конфліктів на публічній службі

 

Очікувані результати навчання:

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання:

  • сутності, природи виникнення, причин та основних структурних елементів конфліктів на публічній службі;
  • функцій та динаміки розвитку конфлікту;
  • класифікації конфліктів та типів конфліктних особистостей;
  • принципів управління конфліктами;
  • ролі керівника в управлінні конфліктами;
  • технологій конфлікт-менеджменту та стратегій розв'язання конфліктів;
  • методів вирішення конфліктів на публічній службі;
  • особливостей поведінки особистості в конфлікті;
  • ролі емоційного інтелекту у вирішенні конфліктів;
  • сутності, напрямків та методів профілактики конфліктів

уміння:

  • діагностувати причини конфліктів на публічній службі;
  • визначати основні структурні елементи конкретного конфлікту та аналізувати динаміку протікання конфлікту; 
  • використовувати діагностичні методики щодо стратегії поведінки в ситуації конфлікту;
  • обирати техніки конфлікт-менеджменту для врегулювання конфліктних ситуацій, передбачати наслідки конфліктів;
  • емоційно коректно реагувати на емоційний стан іншої сторони в конфлікті, обґрунтовано підходити до прояву власних емоцій, уникати агресивних насильницьких форм розв’язання конфліктів;
  • використовувати різноманітні методи управління та попередження конфліктів в конкретних умовах

навички:

  • обирати та застосовувати адекватні моделі поведінки особистості в конфліктній взаємодії;
  • ефективно управляти власною поведінкою в конфліктах та конструктивно вирішувати внутрішньоособистісні протиріччя;
  • визначати та обирати оптимальну стратегію вирішення конфлікту та застосовувати ефективні методи взаємодії з конфліктними особистостями;
  • розробляти ефективні механізми вирішення управлінських конфліктів;
  • проводити діагностику соціально-психологічного клімату в колективі та  самодіагностику готовності до конструктивного вирішення конфліктів;
  • розробляти програму профілактики конфліктів для конкретної ситуації на публічній службі

Посилання на сторінку вебсайту провайдера, розклад занять:

http://www.mcpk.mk.ua/plan_zvit/rozklad-zanyat/

Додаткова інформація:

* під час надзвичайних ситуацій (воєнний стан, карантинні обмеження тощо) навчання за програмою може відбуватись за дистанційною формою в синхронному режимі

Навчання фінансується з місцевого бюджету та призначене для державних службовців категорій «Б» та «В»посадових осіб місцевого самоврядування ІV-VІІ категорій посад, депутатів місцевих рад Миколаївської області.

Контактна особа від Миколаївського регіонального центру підвищення кваліфікації - заступник директора Кругликова Ольга Петрівна. Телефон: (0512) 479813. Електронна адреса: mcpk.mk@ukr.net


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII

Вимоги до учасників навчання:

+ депутати місцевих рад


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.33

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

Миколаїв, 54001, вул. Шевченка 64

Миколаївська

Інші програми за цим напрямом