Мета - підвищення професійного рівня учасників навчання з питань налагодження ефективної комунікації та дієвої взаємодії.
Зміст програми:
Тема 1. Комунікації в процесі управління.
Тема 2. Психологічні аспекти ефективної комунікації та взаємодії.
Тема 3. Види та способи комунікацій. Дієва взаємодія.
Тема 4. Публічні виступи і ефективні презентації.
Тема 5. Особливості формальних і неформальних комунікацій.
Тема 6. Ідеальна комунікація та взаємодія в колективі: реальність чи міф.
За результатами навчання
слухачі повинні демонструвати: |
|
знання |
сутності йособливостей
комунікацій в управській діяльності;елементів комунікаційного процесу; видів
та способів комунікації; видів комунікаційних бар’єрів; психологічних аспектівефективної
комунікації; основ побудови публічного
виступу; інструментів взаємодії та
дієвої командної роботи |
уміння |
ефективної
комунікації та публічних виступів; співпраці
та налагодження взаємодії в колективі; ведення
ділових переговорів; обґрунтування
власної позиції; досягнення
кінцевих результатів; працювати в команді; надавати
зворотний зв'язок |
навички |
ведення діалогу; взаємодії з
людьми в умовах публічності (презентації, наради, переговори, співбесіди,
доповіді, спілкування з представниками влади, громадськістю); активного слухання; командної взаємодії; оцінювання своїх комунікативних здібностей |
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вул. Героїв Майдану 8
Хмельницька
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Рівненський регіональний центр підвищення кваліфікації
Хмельницький регіональний центр підвищення кваліфікації...